17 cze 2010

Rozdział |4| ,, Wizyta Volturi "

Hej ludzie sorry ze takie małe literki ale coś mi się namieszało w kompie i teraz nie moge zmienić wielkości literek , więc jeżeli będziecie potrzebowali lupy albo okularów do czytania tej notki to sorry (xD) . A teraz czas na notkę . *** Gdy siedziałyśmy z Carlisle'em i Esme oraz Jasperem i Edwardem w jeziorku bo doktor dowiedział sie o jeziorku i chciał je zbadać . Nagle Edward nabrał wody w ręke i zaczął pic po chwili gdy odszedł i powiedział że to zwykła kranówka a po chwili zaczął się krztusić lecz po jakichś kilku sekundach zaczął się śmiać bo okazało się że to tylko żart . Ja w tej wściekłości wzięłam trochę wody swoją mocą i powiedziałam Edwardowi by się odwrócił i oblałam go wodą a on na to - to nie jest śmieszne - . Lecz nasze kłótnie przerwal Carlisle , który dostał wiadomość od Alice ( co jest nienormalne na Mako ale dla wampirów wszystko jest możliwe ) ze jadą do nas Volturi - wampirza rodzina królewska , którzy chcą nam złożyć wizyte tylko z naszego powodu bo chcą się dowiedzieć o naszych mochach . Oczywiście w domu ( a dokładnie w basenie Cullenów ) byłyśmy równo z gośćmi . ( A teraz ta dam ) oczami Aleca Siedziałem w swojej komnacie i się nodzilem bo praktycznie nikogo nie było w zamku . Nagle do mojej komnaty weszła moja siostra Jane i powiedziała - jedziemy do Cullenów bo Aro musi tam zobaczyć jakieśtrzy syrenki - i wywróciła oczami zerwałem się z łóżka , założyłem szate i poszedłem z siostrą do garaży pojechaliśmy z Aro , Markiem i Kajuszem oraz moja siostrą Jane , Felixem i Demetrim . Potem troche biegliśmy aż w koncu dobieglismy i poczuliśmy zapach 9 wampirów i trzy nieznane jakby morska woda i kokos . W końcu usłyszałem trzy serca i głosy - wciąż nie wieże że musiałyśmy opuścić jeziorko - na to druga z nich - spokojnie Rikki załatwimy to co trzeba i wracamy - po chwili gdy byliśmy w środku i czekaliśmy na powód wizyty. Nagle zobaczyliśmy trzy dziewczyny dwie blondynki i brunetkę były ładne ale najładniejsza brunetka zobaczylęm że ten rudy Edward patrzy się na mnie a jego wzrok mówi ,, Zostaw ją dużo przeszła " . Nagle podszedł do nich Carlisle i powiedział - to są Cleo , Emma i Rikki - powiedział pokazaując najpierw na brunetkę potem na jedną i drugą blondynę . Aro klasnał i powiedział - no to moze pokarzecie nam swoje zdolności -zobaczyłem ze przed nami stoi szklanka wody Cleo nagle uniosła dłoń i poruszała nią powoli mając zgięte delikatnie palce i woda powoli zaczęła się podnosić lecz nie ubywało jej z szklanki gdy woda dotknęła już sufitu Cleo jednycm ruchem drugiej dłoni sprawiła że woda zmieniła sie w ciało stałe potem znów poruszyła dłonią i woda wpadła do szklanki . Emma uśmiechnęła się najwidoczniej to bły teraz jej czas wyprostowała palce jednej dłoni i woda w ułamek sekundy potem tak samo wyprostowaną dłon Emma chciała uniesc ale Cleo ją powstrzymala i szepnęła - to potem teraz ty Rikki - dokończyła głośniej i druga blondynka wystąpiła przed szereg nagle uśmiechnęła sie kpiąco i powiedziała - będzie gorąco - i zaczęła zaciskać powiolo dłoń w pięść . Potem wyszliśmy na dwór i pokazały nam moc wiatru należącą do Cleo . moc śniegu należącą do Emmy i moc piorunów należącą do Rikki . *** Wiem się rozpisałam za to w nowej noci pojawil sie nowy wróg Dr Denman . To na tyle do następnego .

1 komentarz:

  1. No! VOLTURI! A mogłaś zrobić bitwę... Tak, mam bujną wyobraźnię. Według mnie Rikki ma najfajniejszy dar. Ognia, mówię, OGNIA!! Taa {Dag}

    OdpowiedzUsuń