31 sie 2010

|10| ,, List i morderstwo " + Epilog

Hej sorry za to ze już kończe ale jutro początek szkoły a trzecią klase gimnazjum trudno pogodzić z opowiadaniem . Więc kończę chociaż bardzo chciałabym dokonczyć te historie do szczesliwego końca ale cóż ten pomysł wpadł mi do głowy wczoraj więc to nowa notka 

                                                                                        *** 

Gdy siedziałam w domu sama bo Emma , Ash , Rikki i Zane poszli na podwójną randkę a moja rodzinka wybrała sie na cało dniowe polowanie . Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi otworzyłam i zobaczyłam Charlotte Watsford najbardziej wredną  byłą syrenke na świecie była wściekła pewnie na mnie zobaczyłam ze ma na sobie rękawiczke a w jej dloni był nóż cofałam się a ona szła przede  mną . Po chwili  powiedziała - zabije cię za to co mi zrobiłas z Emma i Rikki - podbiegla do mnie i wbiła nóż w serce potem wzięła aparat i zrobiła mi zdjęcia i szepnęła - to dla twojego faceta niech sobie popatrzy potem napisała do mojej rodziny list o następującej treści :

                                                                              ,, Drodzy Cullenowie 

Cleo nie żyje ja ją zabiłam Charlotte Watsford na stoliku macie jej zdjecia a obok jej martwe ciało 
pewnie  się zastanawiacie czemu to zrobiłam otóż Cleo , Emma i Rikki pozbawiły mnie mocy 
a Cleo chłopaka .
To tyle nie wiem co z nią zrobicie  , nie obchodzi mnie  to .



                                                                                                                   Charlotte Watsford "

Oczami Alice ( las w środku Forks )


Nagle dostałam wizje dziwnej treści Cleo sama w domu siedzi i się nudzi , dzwonek do drzwi , jakies głosy , Cleo dostaje  nożem i umiera . Gdy się obudziłam z transu powiedziałam - szybko do domu Cleo nas potrzebuje - zerwaliśmy się na równe nogi i pobiegliśmy w tym czasie do domu trafiły Emma i Rikki i płakały nad Cleo Alec pojawił się pierwszy w środku i pobiegł do salonu gdzie było jej martwe ciało . Stał tak i patrzał na nią z bólem w oczach . Nagle Emma i Rikki uciekły z domu by zamieszkać na zawsze w oceanie i stać się prawdziwymi syrenami Alec też znikł w pokoju Cleo po chwili usłyszeliśmy jakiś  chałas ięc pobiegliśmy tam Alec spalił się by być z Cleo na stoliku widniała kartecka z napisem
,, Powiedzcie Jane że bardzo ja lubiłem i że była najlepszą siostra . Alec "

EPILOG < 20 LAT PO TYCH WYDARZENIACH >

Już 20 lat ich z nami nie ma tak ciężko mi o tym myśleć  spojrzałam na nagrobek z marmuru na którym było napisane : ,, Alec Volturi i Cleo Sertori -Volturi " a pod spodem pochyłą czcionką:

                              ,, Miłość wszystko znosi ,                                                                                                        wszystkiemu wierzy ,                   
                                  we wszystkim pokłada nadzieje ,
                                   wszystko przetrzyma .
                                   Miłość nigdy nie ustaje "


Nagle Emmett podszedł do mnie i spytał - Alice dlaczego oni musieli zginąć ? - a ja mu odpowiedziałam - nie wiem Emm - . Od tamtego czasu  nic już nie było takie samo Emmett już sie tak często nie uśmiechał , wszyscy siedzieli smutni i często sprawdzaliśmy nasz las by znów to się nie powtórzyło .


KONIEC !!!!!!

                                                                   
                                 

1 komentarz:

  1. Lubimy Petera Cincotti. I Michaela Buble. I Stinga. Jesteśmy kulturalnymi obywatelkami. Tyle, że lubimy czasem po prostu wyjąć skalpem i poznęcać nad czyimś opowiadaniem. Jesteś gotowy na to, żebyśmy wyjęły jelita Twojego dziecka i wycisnęły z nich wszystko, bez znieczulenia? Chociaż, pewnie uznamy, że jest tam samo gówno - jak to w jelitach.

    Najlepsze oceny opowiadań (w sieci od stycznia 2006).
    Aha. Reklamacji nie przyjmujemy.

    www.sarkastyczne-wredoty.mylog.pl

    OdpowiedzUsuń