29 cze 2010

|7| Rozdział ,, Jeden na milion "

Hej dzisiaj pisze notkę bo jutro prawdopodobnie jadę do babci a ponieważ tam  nie ma internetu  to musze dodać dzisiaj będzie  piosenka . Mam nadzieje że notka się spodoba . 

                                                                   ***

Siedziałam w moim pokoju i pisałam piosenkę specjalnie dla Aleca ponieważ jutro miało minac 1000 lat odkąd stał się wampirem  . Emma i Rikki mi pomagały . Niestety Alec był na misji dla Volturi potem miał tam wrócić złożyć raport i będzie  mógł już do mnie wracać a Alice przewidziała że będzie to jutro . Po akcji na Mako wszystko jest dobrze mamy nowe mocy Emma -  zmiana wody w galarete
                                              Rikki - zmiana wody w ciało stałe 
                                              ja - kontrola wodnej macki

Siedziałyśmy tak i wymyślałyśmy  aż nagle do mojego pokoju weszła Alice cała w skowronkach pisnęła
- Jasper mi się przed chwilą na polowaniu oświadczył -  i pokazała nam piękny  pierścionek z białym kamieniem - jest śliczny - powiedziała Emma - Aha a zobaczcie co jest wygrawerowane - zdjęła pierścionek  i pokazała nam napis ,, Alice & Jasper For ever "  - uuuu Jasper ma gest serio - powiedziała Rikki  usłyszałyśmy na dole jak Jasper krzyczy - dzięki - zaśmialiśmy się .  Nagle Alice otworzyła szeroko oczy i powiedziała - no nie - miała wizje - Alice co jest !!!!- krzyknęłam na nią ona nagle się  ,, obudziła " i powiedziała - Alec tu jedzie musicie się pospieszyć z  tą  piosenką - pokiwałyśmy a chochliczek zbiegł na dół i krzyknął - już jedzie wszyscy szykować dom - usłyszałam hałasy  w domu ubrałam się w śliczną sukienke koloru fioletowego do kolan  i zbiegłyśmy na dół  . Edward usiadł do  fortepianu , Emmet i Jasper stanęli przy drzwiach by pilnować czy Alec jedzie a ja zaczęłam ćwiczyć piosenkę . Nagle usłyszeliśmy auto wszyscy zamilkli a ja stałam  i patrzałam na drzwi . W końcu  wszedł Alec , Edward zacząl grać a gdy Alec wszedł do
salonu ja zaczęłam śpiewac tę piosenkę  kliknij tu .
Po piosence przytuliłam Aleca i powiedziałam - wszystkiego najlepszego kochanie dla mnie jestes tylko jeden na milion - . Potem pocałowaliśmy się a Alec powiedział - jesteś kochana Cleo dziękuje - .
                                                                           ***
Wiem ze notka krótka ale postaram się by nowa była dłuższa dodam jeszcze opis moich wrażen po filmie
,, Zaćmienie " bo 5.07 idę  na ten film .  Do następnej .



 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 komentarz:

  1. fajnie masz, na Zaćmienie jedziesz D; . Zabierz mnie ze sobą! a notka niezła :D Sorry, że tak krótko

    OdpowiedzUsuń