8 lip 2010

Rozdział |8| ,, Egzamin i pełnia syren śmieszek " + opis moich wrażeń po filmie Zacmienie

No więc film był po prostu extra , zajebiaszczy i wogóle super  film . Prawie co chwila wbijało mnie w fotel  . Dowiedziałam się ze niedługo będzie nowy extra film ,, Step Up 3D " będzie to film tak jak dwa poprzednie o tańcu . Dobra a teraz notka .

                                                                      ***

Siedziałam z moimi przyjaciółkami w Księżycowym jeziorku i gadałyśmy nagle Rikki spytała się mnie - i co kiedy Alec ci się oświadczy i nie mów że nie wiesz o co mi chodzi bo każdy widzi jak na siebie patrzycie i że niedługo to się stanie - spojrzałam na nie i odpowiedziałam - nie wiem kiedy to będzie a nie chce pytać  Alice żeby się  czegoś nie domyśliła i nie snuła jakiś teorii - westchnęłam i powiedziałam - chodźcie wracamy .

Następny dzień 

 Emma , Rikki i ja uczyłyśmy się na egzamin z całego roku była 6:00 i nagle ktoś zapukał to Alec , Zane i Ash przyszli do nas ze śniadaniem . Usiadłyśmy na łóżku i zaczęłyśmy jeść a chłopacy w tym czasie sprzątali moje łóżko z książek nagle coś mi się przypomniało i walnęłam się otwartą dłonią w czoło  Alec od razu do mnie podbiegł i spytał - co się stało kochanie - a ja na to - dzisiaj jest pełnia a księżyc wschodzi w trakcie egzaminu a my wszystkie trzy siedzimy przy oknie  - nagle Alice wbiegła do pokoju i powiedziała - idziemy do szkoły - nagle spojrzałam na zegarek była 7:00 a egzamin mieliśmy na 7:30 nagle gdy jechałyśmy autem Alice wraz z jej właścicielką   Rikki się odezwała - Alice mogłabyś przewidzieć kiedy Alec oświadczy się Cleo - powiedziała z szybkością ale Alice i tak ją zrozumiała i spojrzała się na mnie uśmiechając się promiennie na chwile jej oczy zaszły mgłą  a po chwili pisnęła uradowana Emma i Rikki , które siedziały na tylnym siedzeniu spojrzały na siebie porozumiewawczo a potem na mnie a ja spojrzałam na Rikki i powiedziałam z udawaną wściekłością - ja cie kiedyś ... - nie dokończyłam  dziewczyna dobrze wiedziała o co mi chodzi i powiedziała z miną aniołka - ale  o co ci chodzi - z sąsiedniego auta dobiegł je śmiech Edwarda i Jaspera . Zarumieniłam sie nagle odezwała się Alice - nie martw się niektórzy CHŁOPCY NIE SĄ JESZCZE DOJRZALI  JAK CO PONIEKTÓRZY -  te osiem słów powiedziała dosyć głośno i chłopacy ucichli . W końcu dojechaliśmy do szkoły    powtórzyliśmy sobie jeszcze szybciutko materiał i weszliśmy na salę by zając swoje miejsca gdy pani  Taylor rozdała nam karty i zaczeliśmy robić prace wszystko mi się myliło pisaliśmy ołówkami a ja jednym pisałam i mi się złamał i nauczycielka dała mi nowy poczułam na sobie spojrzenie Alice  , Emmy i Rikki  . Nagle zobaczyłam że ksieżyc wszedł  na niebo i świcil swym blaskiem pomimo ze był jeszcze dzień  i była 9:27 nagle woda w kranach zaczęła szaleć i wylewać się  a na dworze szalał spryskiwacz  używałam mojej mocy kontroli  nad wodą lecz nagle coś porwało Rikki - O NIE !!! - krzyknęłyśmy z Emmą i popłynęłyśmy do jeziorka a Alice powiadomiła resztę  po drodze nie wiem jak ale macka porwała także mnie .

oczami Aleca

Siedzieliśmy wszyscy w domu i czekaliśmy na dziewczyny  nagle rozdzwonił się telefon Carlisle'a  więc go odebrał Alice dzwoniła ,  powiedziała  że macka porwała  Rikki  i Cleo szybko zerwałem się  i pobiegłem po łódź po chwili dołączyła do mnie reszta ( w moim opowiadaniu Cullenowie mają pomost i łódź dop .
Autorki )  na Mako czekali na nas Alice , Emma , Edward  i Jasper  . Emma pokazała nam droge do  jeziorka gdy doszliśmy do dziury usłyszeliśmy głos Cleo zwielokrotniony przez echo -  zostaw ją ona nic nie zrobiła weź mnie chcesz syrenke bierz mnie - wskoczyłem tam chociaż Emma i reszta mnie powstrzymywała nagle zobaczyłem ją stala i patrzała się na wodnego węża nagle mnie zobaczyła  i powiedziała - Alec nie ruszaj się poradze sobie macka mi nic nie zrobi  - po chwili kiwnęła głową w strone macki , która szybko schowała się w wodzie a Cleo zapewne wycieńczona tym wszystkim zemdlała lecz ją szybko złapałem i polożyłem na piasku po chwili obudziła się Emma i przyszli wszyscy Cullenowie  Emma nagle powiedziała  - trzeba ją włorzyć do wody musi poczuć się bezpieczna wtedy się obudzi nie martwcie się wiemy co robimy miałyśmy to z Rikki  - więc włożyłem  ją do wody a odebrały ją ode mnie Emma i Rikki które trzymaly Cleo tak by sie nie zanurzyłą i mówiły do niej nagle woda się nagrzałą i Rikki powiedziala do Emmy -  Emma woda się nagrzewa - w jej głosie było słychać panike  Emma powiedziała do Cleo - Cleo wszystko dobrze nie panikuj jesteś bezpieczna - znała Cleo całe życie , znały się do dziecka . Nagle woda przestała bulgotać i zrobiła  się normalna  . Po chwili moja ukochana otworzyła swoje oczy i spojrzała na przyjaciółki wszyscy wskoczyliśmy do jeziorka i przytulaliśmy Cleo gdy w końcu była moja kolej pocałowałem  ją i powiedziałem - nigdy mi tego nie rób wiesz jak się bałem .  Spojrzała na mnie zdziwiona lecz po chwili uśmiechnęlą się i powiedziała - przepraszam nie chciałam się straszyć 

                                                                      ***

I takim oto akcentem kończymy tę notke mam nadzieje że wam sie podoba  prosze o komenty .

1 komentarz:

  1. Niektórzy chłopcy są niedojrzali :D hehe. Niezła nota. Umiejętności dziewczyn wymiatają ^^

    OdpowiedzUsuń